22 mar. 2012

Borsa de voiaj....

-este o gentuta pentru calatorie,cu trei saculeti,in care se pun cosmetice,clame...lucrurile personale...
-imi place ce a iesit si sunt tare multumita de ce am reusit sa realizez...mai am una,de fapt prima in care mai mult am experimentat pe ea,inca nu este gata ,dar sper sa va arat si cealalta...
-pun si cateva poze din timpul executiei...


-saculetii
-fata borsei,am pus patru straturi de material sa fie mai tare sa se aranjeze bine,apoi la ochi cu o rola de scoci am desenat cerculete,fara masuratori:).si am cusut
-prima data cand am vazut ca se increteste nu prea mi-a placut dat dupa ce am terminat chiar mi-a placut mult cum a iesit...

-saculetii cusuti
-si aici interiorulM-am inspirat de aici

Vreau sa le multumesc lui Catrinel si Izi pentru leapsa,ma bucur ca v-ati gandit la mine,dar am decis sa nu pun pe blog lepse sau alte lucruri asemanatoare,dar cine doreste aceasta leapsa o poate lua de pe blogurile de mai sus...:)

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...