12 mar. 2012

Puffy Paint

O noua activitate pentru copii si nu numai,m-am distrat si eu impreuna cu Levi...
Aveti nevoie de:
-o canita de faina

-doua linguri praf de copt
-o lingurita sare
-colorant alimentar

Se amesteca toate incredientele,apoi se adaoga apa pana devine o pasta mai subtire,ca la clatite.Se imparte aluatul in cate culori aveti si se adaoga colorantul...Eu am avut doar albastru si galben,si am facut si verde prin amestecarea lor...
Pentru cei mai mari,pentru a fi mai usor se pune pasta in punga si taiat coltul,sau in bidoane de la ketchup,maioneza.Noi pentru a fi mai usor pentru
Levi am folosit betisoarele de ureche...
Dupa ce ati desenat se da la microunde pentru 30-40secunde.
Cateva foto din timpul activitatii:

-asa arata desenul ud....


-si aici uscat dupa 20 secunde la microunde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...