23 apr. 2012

Semne de carte

 Prin colectia Iubim planeta albastra,organizata de Little Lucky am cunoscut multe persoane virtuale,printre care si pe Roxana de pe mami joaca-te cu mine si am gasit la ea multe idei frumoase printre care si pictam zgomotos...
Mi-a placut asa mult modul de a picta hartia ca am incercat si eu...
Intr-un borcan am pus o coala alba ,taiata la dimensiunile borcanului,si cateva fasole mici,pe care am pus cate un strop de culoare direct din tubul de goasa,am pus capacul si am scuturat de cateva ori si uitati ce a iesit...
merge chiar si numai doua culori(eu am facut galben si negru)



-aici fasolele in borcan:)


 -din hartia pictata,am facut semne de carte...
am cusut o pata de culoare pe hartia scrisa...


6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. este un carton mai gros de la un calendar de perete:)

      Ștergere
  2. cel cu inimioare imi place tare mult. uite, ce idee grozava mi-ai dat. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumos!
    cred ca Roxana e mandra de tine.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eee...si noi suntem mandre tine...datorita tie,am intalnit blogul ei:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...