19 mai 2012

Cosulete cu capsuni

  
Ingrediente:
  • 200 gr.margarină
  • 6 linguri zahăr pudră
  • 2 ouă
  • 250 g făină
  • Jumate plic praf de copt
  • 500 g frișcă (sau budincă, sau altă umplutură)
  • Fructe pentru ornat 
 -se amestecă margarina cu zahărul și se bate până se topește zahărul. 
-se adăugăm ouăle
-se amestecăm făina cu praful de copt și  se frământă cu restul compoziției până se formează un aluat elastic. 
-se unge forme mici de tarte cu margarină tapetate cu făină, apoi se pune aluat si se formeaza cosuletele.
-eu in centru ca sa nu creasca la copt,am pus cateva fasole uscate:)
 -se da la cuptor la 180 grade până se rumenesc.
-cand sunt gata,se scot si se lasa la racit.
-dupa ce s-au racit le umplem cu fructe si frisca sau alta crema.


4 comentarii:

  1. Ce bine arata! De fapt tot ce faci tu arata bine. Eu trebuie sa fac tort zilele astea tot cu capsuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,mmm....deja imi imaginez ce bine o sa arate:)

      Ștergere
  2. Chiar arată super bine!!! Mult mai bine decât ale mele! Felicitări!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee nu arata mai bine,eu am avut formele de silicon si nu prea au iesit egale:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...