17 mai 2012

Presa


 De mult imi doream o presa,sa nu mai fie nevoie sa tot caut ceva greu sa pun ceva la presat,
-asa ca am pus sotul la treaba:)
-a fost la Brico si a taiat doua placi mai groase de placaj,apoi a facut gauri,si pentru strans a folosit suruburi cu capul tip fluturas,


 -daca am ceva la presat mai mic,pot desface suruburile doar un pic si ridic placa de sus,
iar daca am ceva mai mare pot lua placa cu totul,asez ce am de presat si pun din nou placa,strang suruburile si...astept:)


 -aici sunt stranse bine suruburile

 

 -tuburile de la hartie igienica la presat:)


9 comentarii:

  1. excelenta idee, Anca!
    dar... nu te-a ajutat si sotul?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta vroiam sa te intreb si eu. Eu la lucruri din astea imi folosesc sotul....

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) scuzati fetele...am editat:)
    am scris la persoana I,dar trebuia sa scriu ca el m-a ajutat:)
    de obicei el ma ajuta,si se bucura cand ii cer ajutorul:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee grozava! Eu de curand am avut de presat tuburi de la hartia igienica si le-am pus pe sub carti, dar vad ca unealta ta chiar preseaza cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...