5 iul. 2012

Arici


Nu arata chiar a soricei dar...:)
Aveam de multa scrisa reteta,dar nu apucasem inca sa o fac.
Acum cu leptopul,care vad ca face cam ce vrea el(acum iar si-a revenit:) mai fac ce am scris prin caiet...

Incrediente
100g nuca macinata
100g biscuiti pisati
70g zahar pudra
80g unt
2 ling. cacao
esenta(rom,vanilie)
Pt.ornat
50g ciocolata(eu am avut alba)
bombonele
20g unt
Preparare
-se amesteca toate incredientele,pana se obtine o pasta uniforma(eu am mai pus inca aprox. 50g bisc si parca inca mai trebuia,depinde de biscuiti),se da la rece pentru jumatate de ora.
-se formeaza bilute cu o parte mai ascutita ,pentru botic,se ung cu ciocolata topita si untul,
-se presara bombonele,apoi se fac ochisorii... si se dau din nou la frigider.


sursa-culinar-

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...