9 aug. 2012

Tortul de ziua lui Luca



Pe 24 iulie,Luca a facut un anisor ,
-am avut in minte multe idei,dar nu am reusit sa le fac pe toate...
-ca tort am ales sa fac un catel care mi-a placut tare mult cum mi-a iesit si chiar imi parea rau sa-l tai:)

 

-a fost blat pandispan,crema de iaurt cu fructe de padure si ganache de ciocolata,retetele le gasiti aici ,acoperit cu pasta de zahar cumparat(care a fost foarte bun),
-la pete,ochi si botic am folosit ciocolata neagra topita cu un pic de colorant albastru,
-labutele le-am facut din,pandispan maruntit,nuca,ciocolata topita(e o reteta de bomboane),imbracate cu pasta...



-si aici tablita care a fost pusa pe usa de la intrare cand s-a nascut Luca,
-a fost facuta de Florin cu aparatul de pirogravat.


15 comentarii:

  1. La multi ani! Sa creasca mare, mare, sanatos si sa va bucurati din plin de el! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Nu incetezi sa ma lasi masca de atata talent cat ai! Sa-ti semene copilul! Cred ca am sa incerc si eu ceva asemantaro de ziua gemenelor (nepotelelor) mele. Esti o mare inspiratie pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, ce-mi place!Dar sa vad la altii ca eu nu am rabdare!La multi ani pentru baiat,sa-l faci mare ,sanatos si frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vera,nici eu nu prea le am cu decoratul,dar catelul e chiar simplu de facut:)

      Ștergere
  4. foarte dragalas, bravo! =D>
    e foarte faina pasta aia de zahar, inca mai sper sa apara si in Romania, prin magazine.

    la multi ani pentru Luca, sa creasca mare, frumos si sanatos!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inainte foloseam martipan,si nu imi placea deloc,pasta e chiar buna,si in I. nu de mult am gasit in magazine ,ca nu vazusem.Daca chiar iti doresti sunt si pe ebay.uk diverse culori,multe fete cumpara de acolo...

      Ștergere
    2. eu adoor martipanul!:) am invatat sa-l si prepar, dar acum exista si in magazine.

      se vinde si in Romania online pasta de zahar, dar sunt taxe postale atat de mari incat nu merita sa comanzi.

      Ștergere
  5. La multi ani lui Luca, cu multa sanatate si multe impliniri! Tortul arata excelent!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Luca! Sa cresti sanatos, vesel si curajos!
    E tare dragut tortul. Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Roxana...ma bucur ca v-a placut tortuletul nostru:)

      Ștergere
  7. ce copil scuuuuump...sa va traiasca si sa va bucure...tortul este suuuper dragut...cred ca a fost tare incantat

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...