23 nov. 2012

Sapun in pasla


Dupa cateva incercari esuate am reusit sa imbrac cateva sapunele,
de fapt erau doua mai mari dar le-am taiat in jumatate...
Am folosit sapun si pasla. 
Tinand cont cu nu am avut lana intreaga ci asa ca in imagine,imi place ce a iesit:)


Am desfacut lana de pe sfoara,bucatica cu bucatica,
am pus jumatatea de sapun deasupra,


cu lana de pe margine am inchis partea de sus,
apoi cu alta culoare am facut ceva forme,
 
 

am introdus totul intr-un ciorap,
se lucreaza mult mai usor cu ciorap decat fara,
 

si am inceput sa impaslesc lana cu apa fierbinte,sapun nu trebuie,pentru ca e sapunul in interior:)si face el destula spuma,
dupa ce l-am frecat,apasat in ciorap,am scos sapunul si se continua asa pe toate laturile,pana se strange lana de sapun si nu se mai simte surplusul,
se clateste putin in apa calduta si se lasa la uscat...
   

se ambaleaza frumos si se pod darui si aceste mici pufosenii:)
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...