9 ian. 2013

Cum sa faci un papion,tutorial II


Acest papion e foarte simplu de facut,
iar daca se pune elastic,cum am facut aici,
nici nu trebuie masina de cusut:)
Dupa cateva masuraturi,am folosit aceste masuri,
-dimensiunile sunt pentru copii mici.
............................................
Pentru papion: 6x19cm,
-pentru bentita din jurul gatului: 5,5x38cm,
iar pentru partea din mijlocul papionului: 5,5xaproximativ 6-7 cm.
.............................................
La dreptunghiul pentru papion am folosit si intaritura...


 -am inceput cu papionul,
am indoit marginile spre mijloc si am calcat bine,


 -apoi am calcat lateralele spre mijloc,

 

-am cusut partea din mijlocul papionului...


-apoi am intors pe fata si am calcat,


-am cusut si bentita din jurul gatului,
-la margine am pus scai mai lung sa se poata regla cat de cat,


  -am format papionul,




 -am prins cu acul bentita de papion,pentru fixare,


-apoi am prins impreuna cu bentita din mijloc.


 Si aici terminat,poate am sa reusesc sa fac o foto pe Luca zilele astea:)




4 comentarii:

  1. superb!!!! pentru baieteii papion..si pentru fetite poate fi bentita :) A.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, ce tip de intaritor folositi pentru papioane? Stie cineva o pagina web de materiale din export ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit cea mai subtire,atat am avut...uite aici ceva... http://it.aliexpress.com/w/wholesale-interlining.html acum depinde din ce tara ai vrea...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...