11 apr. 2013

Cutie de la inghetata reciclata


Prin tehnica patchwork pe polistiren ,
am imbracat o cutie de la inghetata...
Inainte era asa:


Apoi asa:
 

 Am sa scriu in mare cum am realizat cutia...
Pe capac am desenat o inimioara,


-apoi am facut un sant cu bisturiul,nu foarte adanc pentru a nu perfora cu totul capacul,
-si am taiat din material o inimioara mai mare cu 2-3 mm fata de ceea de pe capac,


-cu varful bisturiului am introdus marginea in acel sant,


-pe un material mai mare,cat sa cuprinda tot capacul,
am decupat inima,lasand 2-3 mm,


- am introdus si aici rezerva in sant...


-am taiat materialul in exces,
iar marginile le-am introdus intr-un sant din exterior...


 -apoi am imbracat fiecare parte separat din cutie,


 -si la final arata asa,
-mi-a ramas o bordura neimbracata,
dar am sa o vopsesc ca si interiorul sau am sa las asa,am sa vad:)


-interiorul...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...