2 apr. 2013

Din nou felicitari reciclate


 -pentru baza am folosit carton de la o cutie de cereale,trandafirasii sunt din filtru de cafea,
si in poza nu se vede bine dar am folosit si tul verde deschis,
in realitate se vede mult mai bine,


-aici din nou cutie de cereale,
doar in plus plasa de la un buchet de flori,


-asta e un pic mai colorata:),
carton si plasa de la buchet de flori,


-cea de ieri...
..............................................
Si aici toate impreuna,
imi place mult aceasta tehnica si sigur am sa mai fac.
Tutorialul l-am scris ieri aici .


6 comentarii:

  1. Absolut superbe toate!!!:)Aiiii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai vazut tutorialul da?pana la urma la pus si pe blog si l-am putut pune si aici:)Tu nu incerci?parca te si vad la jumulit hartia:))

      Ștergere
    2. :)) :)) la rupt totul in bucati poate :))

      Ștergere
  2. :) Sunt foarte frumoase Anca! Ca de obicei ești foarte talentată! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguț! Ești foarte îndemânatică și descurcăreața, după cum văd!:->

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase si foarte finute...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...