30 apr. 2013

Punt cruce


Zilele astea am avut chef de cusut in punct cruce,
si am dat putina culoare unui dosar,si unui capac la o cutie ce tin margelute...
 Si pentru dosar,dar si pentru capac am urmat aceiasi pasi,
pe o foaie cu patratele am desenat desenul,
apoi am pus dosarul,capacul pe un carton si cu un ac am intepat,urmand modelul.


Apoi am cusut cu acul,


 -dosarul

-capacul



.............................................................
 Si inca doua proiecte incepute,
dar nu stiu cand le termin,
saculetul vreau sa-l umplu cu lavanda,iar cu ceainicul probabil o sa-l pun in rama:)




2 comentarii:

  1. Foarte frumoase toate :) Imi place ideea cu saculetul de lavanda...si ceainicul e super! Frumos tablou de bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place sa cos cruciulite dar nu m-am gandit sa incerc si pe altceva in afara de etamina :-) Foarte frumos dosarul iar capacul de la cutia cu margele arata mult mai bine asa :-)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...