19 nov. 2013

Cutie reconditionata :)


Imi place mult tehnica decupajului,
si ca sa exersez cateva tehnici,am inceput de vreo doua luni sa-mi reconditionez cutiile mele :)
Unele le aveam,altele luate din piata...
Aceasta cutie e veche,am luat-o dintr-o piata impreuna cu firele mouline :)
Aici am uitat sa-i pozez capacul,dar era simplu...


Am decorat-o in tehnica shabby,
si pe cat de simpla e,pe atat am facut multe greseli,
dar asa am si invatat...
Ca si ceara am folosit lumanare,dar mi-am dat seama ca ,nu orice lumanare e buna,si nu se da in cercuri ...ovaluri :)) cum am facut eu,
la smirgheruit se vede tot :)


-am cumparat si un maner,
care se pun la sertare si l-am shabby-uit si pe el :)


 -vedere din lateral,aici e o parte mai buna ...


-si cutiuta deschisa.



 -i-am refacut capacul....

 ...............................................


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...