19 mar. 2014

Cum sa reciclezi o cravata!!


La inceput a fost o cravata,
apoi cateva maruntisuri masculine :)


-pentru inceput,am desfacut complet cravata,am lipit pe spate intaritura,fiind taiata pe bie,e destul de elastic materialul,
-din partea cea mai lata am taiat pentru un portfard,apoi din restul: un penar pentru pixuri,doua papioane si un breloc...





Astazi aici,se sarbatoreste ziua tatalui,asa ca i-am pregatit o mica surpriza : ceea ce am facut mai sus(doar papioanele le-am lasat pt copii:)),felicitari,desene,
baloane si eclere!!


-mai am o cravata in lucru de transformat,de data asta rosie :)

Un comentariu:

  1. Foarte buna ideea cu portfardul, la papioane ma gandisem si eu, dar alte idei de reciclat cravatele nu aveam, o sa incerc! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...